Yours truly

My photo
Quand les mots deviennent paragraphes...

Wednesday, May 20, 2015

Rosak

Bismillah

Assalamualaikum


Rosak mood aku pagi ni bila naik status kau di newsfeed aku. Tak tau kenapa jantung aku berdebar lebih laju dari sebelum ni.


Rupanya aku belum boleh move on sepenuhnya sebab masih ada ruang kosong dalam hatiku, dan aku cuma ada kenangan untuk disimpan.

Jantung berdebar satu hal,
marah satu hal,
nak menangis sebab rindu pun satu hal.

Bodoh nya aku ni.

Bodoh yang amat.

Rindu??? 웃기지마!!


Ahh aku tetap rasa aku tak guna. Konon nak move on. Nak block, nak unfriend aku rasa macam tak cool la pulak. Dah takde apa-apa kan? Kau pun mungkin tak pernah rasa apa yang aku rasa, buat apa nak meroyan macam tak matang kan.



Berkat ke-EGO-an aku, akhirnya aku yang merosakkan mood sendiri. LOL


Nasib baik bila dah lepas tengah hari, perasaan aku normal balik. Kalau aku stress, nampaknya aku kena jugaklah cari pengganti. Full stop.


KAH!





Amilia Ami
Lab C8, Genetik.
Jam 5:37pm



No comments:

Post a Comment

Feel free to comment.. =)

Hak Milik © Angkara Hati