Yours truly

My photo
Quand les mots deviennent paragraphes...

Wednesday, December 28, 2011

Lahir Lagi

Entah kenapa jiwa tak tenang. Ini blog kedua selepas Dunia Cik Maia
blog kedua yang mungkin akan lebih matang.Walaupun sebenarnya masih terasa seakan keanak-2-an.
Memang terasa awkward bila jiwa tak tenang hati rasa nak larikan diri dari segalanya. Ya, teruslah berlari. Dan berlari.
Bukan aku taknak berhenti tapi hati aku ney mengasak bagai nak rak. Memang terasa macam kerja gila bila setiap kali rasa nak lari.

Ya. Ya. aku tau melarikan diri tak patut. Aku tau. Fine. Aku masih nak kemukakan tapi.. Ya tapi kenapa aku tak mampu berhenti berlari. Mungkin iini sudah takdir? Ah aku tak rasa macam tu.
Sudahla. Tajuk post sering kali tak kena dengan isi yang carca marba macam nak gila. Aku peduli apa.
Aku cuma berharap aku yang baru lahir secepat mungkin. Tak sabar nak lihat kelahiran yang entah bila dihamilkan.

mengarut. Aku tau, cuma itu yang aku tahu. Hey, bukan aku sorang yang ada masalah macam ni. Ramai lagi. So, marilah kita menghadapinya bersama. Aku yakin. Ramai.

Jadi, sudahlah bertinta panjang lebar. Aku rasmikan blog kedua aku.

NEON MALAM ITU

#llagu dimainkan tanda perasmian#

sekian terima kasih. 

p/s : masih belum ada followers. Tak mengapa. Ini masih permulaan.

2 comments:

Feel free to comment.. =)

Hak Milik © Angkara Hati